PowerTürk Top 40 Liste Mayıs 2022 indir

PowerTürk Top 40 Liste Mayıs 2022 indir
PowerTürk Top 40 Liste Mayıs 2022 indir
 

PowerTürk Top 40 Liste Mayıs 2022 indir


İÇİNDEKİLER

emre aydın - Kör Kuyu
Buray - Aşk Yeniden - Yeni Türkü Zamansız
Can Bonomo - Dağ
Yalın - Bu da Geçer mi Sevgilim
Soner Sarıkabadayı - Tamamlayamayabiliyorum
İkilem - Bu Saatten Sonra
EDIS - Arıyorum
Ersay Üner - Duysun
Emir Can İğrek - Felfena
Melek Mosso - Yıllar Affetmez - Saygı Albümü Bergen
Tarkan - Geççek
Murat Boz - Harbi Güzel
Cem Belevi - Belki
Mabel Matiz - Hanfendi
mor ve ötesi - Dünyaya Bedel
İlyas Yalçıntaş - Darmadağın
Simge - Kısaca
Kendimden Hallice - Üzülmeye Nereden Başlasak?
Buray - Nasıl Unuturum
Reynmen - Yalan
Sinan Akçıl - Durum Çok Acil
Aynur Aydın - Bilmece
Berkay - Bal Badem
Derya Uluğ - Sana Çıkıyor Yollar - Kaderimin Oyunu Orijinal Dizi Müziği
KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım
Oğuzhan Koç - Aşkın Mevsimi
Merve Özbey - Kendine Dünya
Ziynet Sali - Sana Doyamıyorum
Murat Dalkılıç - CHE
Gülşen - Lolipop
Emir Can İğrek - Kor
Aydilge - Kendimi Kırdım Ben
Ece Seçkin - Sen Hala Ordasın
Deeperise - Uzak Olmasın Aralarımız
Ece Mumay - Vanilya
Emir - Gecenin Yarısı
Ahmet Yalçın - Her Nefeste
Bengü - Kimse Bilmesin
Emrah Demiralp - Duygusalım
Züleyha - Korkuyorum

---


TURBOBİT


MEDİAFİRE


Post a Comment

Daha yeni Daha eski