PowerTürk Top 40 indir Mayıs 2021 Türkçe Liste

powertürk top 40 mayıs indir


PowerTürk Top 40 indir Mayıs 2021 Türkçe Liste


Popüler Türk radyosu olan PowerTürk radyosunun mayıs top 40 listesi sitemizden ücretsiz indirebilirsiniz. İyi dinlemeler dileriz. PowerTürk Top 40 indir, top 40 müzik listesi indir powertürk


İlyas Yalçıntaş Mecnun Dinle



PowerTürk Top 40 Müzik Listesi


İlyas Yalçıntaş - Mecnun
Aydilge - Parmak İzlerin
EDIS - Martılar
Murat Boz - Sevgilim
Hadise - Olsun
Gizem - Tabu
Mabel Matiz - Kahrettim
İkiye On Kala - Bana Gel Deme
Buray - Yüreksiz Tilki
Ersay Üner - Seni Soruyorlar
Bengü - Kalbim - Akustik
Fatma Turgut - Ben Vardım
Cem Belevi - Leyla & Mecnun
Özgün - En Güzeli
Tuğba Yurt - Benim O
Ziynet Sali - Efkarım Var
Hande Ünsal - Sözüm Söz
Kenan Doğulu - Boğazımdan Geçmiyor
İkilem - Kaybolurum Gülüşünde
Gülben Ergen - Seni Kırmışlar
Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
Can Bonomo - Yine Karşılaşırsak
Buray - Senin Yüzünden
Murat Dalkılıç - Yerin Dibi
Sezen Aksu - Affet
Mustafa Ceceli - Öptüm Nefesinden
Hande Ünsal - Çok Sevmekten
Ece Seçkin - Yastık
İlyas Yalçıntaş - Kalbimin Kapısı
Cemal Can - Kahraman
Tuğba Yurt - Zalim
Işın Karaca - Serçe
Gökhan Keser - Yangın
Ege Can Sal - Başa Sar
Özgün - Vefa
Tuğba Özerk - Koltuklar Kitaplar
Mimoza Cendey - Mavi
Berk Uçar - Hiçbir Şey Yapasım Yok
Simge - Sevmek Yüzünden
Madrigal - Dip

---

TURBOBİT

CLOUD MAİL
 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski