Zirvedekiler Türkçe Pop (iTunes) Haziran 2021 indir

 

Zirvedekiler Türkçe Pop (iTunes) Haziran 2021 indir

İÇİNDEKİLER

İpek Açar - Masal Kuşu
Yalın - Yaz Gülü
Irmak Arıcı - Yallah
Derya Uluğ - Kanunlar Gibi
Sezen Aksu - Deli Divane
Aydilge - Bal Gibi
Emir - Aklımı Oynatıcam
ahmet enes - Sendeyim (Akustik)
Zeliha Kendirci - İlk Aşkım
Bora Öztoprak - Cüzdan
Emir Ersoy - Olmaz Olsun (feat. Gülse Birsel)
Gökhan Özen - Bağrında
Gökhan Türkmen - Şerefine
Emir Aksoy - Tanışma
Ece Mumay - Peri
Volkan Arslan - Tezgah
EDIS - Martılar
Onur Can Özcan - Bu Mevsimde
Ferhat Göçer - Adını Tek Geçerim
Simge - Sevmek Yüzünden
Rabia Tunçbilek - Müsaadenle
Didomido - Yarım
Hande Ünsal - Sözüm Söz
Sıla & Yalın - Ver O Zaman Gömleklerimi
Hande Yener - Kaç
Jabbar - Hem Anlattım Hem Dinledim
Zeynep Bastık - Marlon Brando
Tuğkan - Kusura Bakma
Irmak Arıcı - Güya
Çağatay Akman - Kül
Tuğçe Kandemir - Ah Ellerim Kırılaydı
Sertab Erener - Sakin Ol (Her Dem Yeşil)
Ece Seçkin - Yastık
Tuğba Yurt - Benim O
Mustafa Ceceli & Ekin Uzunlar - Öptüm Nefesinden
Deeperise & Emir Can İğrek - Saman Sarısı
Hande Ünsal - Çok Sevmekten
Buray - Yüreksiz Tilki
Cem Belevi - Bilmez
KÖFN - Rockstar
Ziynet Sali - Efkarım Var
Bora Duran - Döndüm
Tuğçe Kandemir & Eypio - Seni Öptüğüm Sokak
Murat Dalkılıç - Nefes
Ersay Üner - Seni Soruyorlar
Ece Mumay - Duygularım
Ebru Yaşar - Ben Bilmem
Melis Fis - Bir Ömür Daha
Deeperise & Jabbar - Unuttum Derdimi
Yiğit Mahzuni & Aysel Aydogan - Öldü Say
Ebru Yaşar - Gel De Sevme
Mustafa Ceceli - Ölümlüyüm
Çelik - Nazına Ölüyorum (Çelik Şarkıları)
Oğuzhan Koç - Bence De Zor
Sura İskenderli - Kandırma
Yeşim Salkım & Bade Derinöz - Niye Hayat?
Gökhan Akar - Ruh Eşi II
Nahide Babashli - Korkma Söyle
Kahraman Deniz - Ha Gayret
Ersay Üner - Gidiyorsun
Kenan Doğulu - Boğazımdan Geçmiyor
Özgün - Vefa
Melek Mosso - Gel Desem De Gelme (feat. Aras)
Soner Arıca - Esmesin Ayrılık
Bilal Sonses - Şimdiki Aklım
Perdenin Ardındakiler & Mark Eliyahu - Uzaklara Savrulalım
Berkay - Yeter ki Sen İste
Reynmen - Melek
Murat Dalkılıç - Yerin Dibi
Hadise - Olsun
Sibel Can - Yalnız Beni Sev
Perdenin Ardındakiler - Yarınlar Var
Gülşen & EDIS - Nirvana
Cem Belevi - Leyla & Mecnun
İrem Derici - Vazgeçtim İnan
Emir Can İğrek - Memur
Mabel Matiz - Kahrettim
Gökçe Kırgız - İlk Taş
Nova Norda - Bataklık
Bedo - Kaç Defa
İbrahim Tatlıses - Gelmesin
Berkay Özcan - Yine Yangın
Barbaros - Evelallah
Emir Can İğrek - Zemin
Bahadır Tatlıöz & Selçuk Balcı - Gül Sevdik Dikeni Kader
Can VS & Berrin Keklikler - Eridim
Kaan Yıldız & Serdar Ortaç - Adalet
Gülben Ergen - Ben Buralardan Gidicem
Murat Boz - Sevgilim
Göksel - Çölde Bi' Vaha
Melike Şahin - Hepsi Geçti
Mustafa Sandal & Doğu Demirkol - Tekrar
Murat Dalkılıç - Cevapsız Sorular (feat. Alya)
Güliz Ayla - Evdekilere Söyle
Eren Sandal - Aşka Dön
Rafet El Roman - İki Dakika (feat. Nur Usta)
Daniska & Yaşar - Peki Ya Şimdi
Faruk K - Hadi Bakalım
Sura İskenderli - Karanlık
Çağla & Osman Çetin - En İyimi

---

TURBOBİT
CLOUD MAİL


Post a Comment

Daha yeni Daha eski