Türkçe Pop Nisan 2021 (spotify) Tek Link indir

 

Türkçe Pop Nisan 2021 (spotify) Tek Link indir

İÇİNDEKİLER

Oğuzhan Koç - Bence de Zor
Irmak Arıcı - Güya
EDIS - Martılar
Buray - Alaz Alaz
Simge - Sevmek Yüzünden
Ziynet Sali - Efkarım Var
Mustafa Ceceli - Ölümlüyüm
Tuğçe Kandemir - Ah Ellerim Kırılaydı
Ebru Yaşar - Gel De Sevme
Bilal Sonses - Şimdiki Aklım
Hande Ünsal - Çok Sevmekten
Berkay - Yeter ki Sen İste
Ece Seçkin - Yastık
Cem Belevi - Leyla & Mecnun
Zeynep Bastık - Bana Sorma - Zeynodisco
Ebru Yaşar - Kal
Ersay Üner - Seni Soruyorlar
Hadise - Olsun
Melek Mosso - Gel Desem De Gelme
Ziynet Sali - İçime Atıyorum
Buray - Yüreksiz Tilki
Nahide Babashlı - Nası Seviyo
Mabel Matiz - Kahrettim
Melike Şahin - Hepsi Geçti
Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
emir taha - Kendi Yoluna
Tuğba Yurt - Benim O
Özgün - Vefa
Deniz Seki - Savaş Ve Aşk
Tuğçe Kandemir - Seni Öptüğüm Sokak
Gülben Ergen - Seni Kırmışlar
Murat Boz - Sevgilim
Sezen Aksu - Affet
Zeynep Bastık - Boş Yapma
Sıla - Ver O Zaman Gömleklerimi
Mustafa Ceceli - Öptüm Nefesinden
Reynmen - Melek
İlyas Yalçıntaş - Mecnun
Bilal Sonses - Hasbelkader
Sibel Can - Bil Diye Söylüyorum
iant - Korkarak Ayırırlar
Sancak - Gölge
Deeperise - Saman Sarısı
Kahraman Deniz - Ben Yola Gelmem
Zehra - Ederin Olsun
Hande Ünsal - Sözüm Söz
Sancak - Buraları Yak
Melike Şahin - Nasır
Fikret Dedeoğlu - Her Şeyim Sen Olsana
Burak King - Gidesim Var

---

TURBOBİT
CLOUD MAİL

Post a Comment

Daha yeni Daha eski