PowerTürk Top 40 Liste Ağustos 2021 Tek Link indir

PowerTürk Top 40 Liste Ağustos 2021 Tek Link indir
PowerTürk Top 40 Liste Ağustos 2021 Tek Link indir

 

PowerTürk Top 40 Liste Ağustos 2021 Tek Link indir

İÇİNDEKİLER

Derya Uluğ - Kanunlar Gibi
İkilem - Kaybolurum Gülüşünde
Buray - Alaz Alaz
Ece Mumay - Peri
Madrigal - Ne Zamandır Sendeyim
Yeşim Salkım - Niye Hayat?
Hande Yener - Kaç
Cem Belevi - Bilmez
Zeynep Bastık - Marlon Brando
Ceren Gündoğdu - Tutsak
Hadise - Hay Hay
Bora Duran - Döndüm
Ziynet Sali - Efkarım Var
Hande Ünsal - Gönder Gelsin
Deeperise - Unuttum Derdimi
Demet Akalın - Bi Daha Bi Daha
Gökhan Türkmen - Şerefine
Ebru Yaşar - Yalnız Uyunmaz
Ege Can Sal - Başa Sar
Simge - Sevmek Yüzünden
Ersay Üner - Seni Soruyorlar
İkiye On Kala - Bana Gel Deme
Ece Seçkin - Yastık
Oğuzhan Koç - Bence de Zor
EDIS - Martılar
Tuğba Yurt - Benim O
Hande Ünsal - Çok Sevmekten
Ferhat Göçer - Sorarlarsa
Işın Karaca - Bir Yol Var
Barbaros - Evelallah
Berksan - Platonik
Funda Arar - Gerisi Bende
Murat Dalkılıç - Nefes
Ersay Üner - Gidiyorsun
Zeynep Bastık - Sana Bayılıyorum
Sufle - Nasıl Güzel
İkiye On Kala - Kendimi Sende Buldum
Sertab Erener - Ateşle Barut - Her Dem Yeşil
Bilge Nihan - Canımdı
Dila Uzun - İlkbahar

---

TURBOBİT
CLOUD MAİL

Post a Comment

Daha yeni Daha eski