Fizy Yerli Türkçe Top 50 Temmuz 2021 indir

Fizy Yerli Türkçe Top 50 Temmuz 2021 indir
Fizy Yerli Türkçe Top 50 Temmuz 2021 indir


Fizy Yerli Türkçe Top 50 Temmuz 2021 indir


İÇİNDEKİLER

Kurtuluş Kuş - Sevmedim Deme
Buray - Alaz Alaz
Hadise - Hay Hay
EDIS - Martılar
UZI - Krvn
Burak Bulut - Leyla Mecnun
Buray - Deli Kız
Buray - Senin Yüzünden
İbrahim Tatlıses - Gelmesin
Bedo - Ölebilirim
Hande Yener - Sahte
Derya Uluğ - Kanunlar Gibi
Kurtuluş Kuş - Rüya Gibi
Ezhel - Bul Beni
Yalın - Yaz Gülü
Buray - Çift Gökkuşağı (Ada Masalı Orijinal Dizi Müziği)
EDIS - Kâinat
UZI - Makina
Kurtuluş Kuş - El Insaf
Tuğçe Kandemir - Ah Ellerim Kırılaydı
İkilem - Kaybolurum Gülüşünde
Demet Akalın - Bi Daha Bi Daha
Bilal Sonses - Hasbelkader
Buray - Yüreksiz Tilki
Ziynet Sali - Efkarım Var
Ebru Yaşar - Ben Bilmem
Mustafa Ceceli - Öptüm Nefesinden
Sakiler - Dünyadan Uzak
UZI - Umrumda Değil
Berkay - Karnaval
Sıla - Ver O Zaman Gömleklerimi
Tuğba Yurt - Benim O
Ziynet Sali - Kalbim Tatilde - Mustafa Ceceli Versiyon
Gülşen - Nirvana
Demet Akalın - Bi Daha Bi Daha - Akustik
Ece Mumay - Peri
İkilem - Bir Sebebi Var
Bilal Hancı - Rüzgar
Sagopa Kajmer - Kim
Tuğçe Kandemir - Seni Öptüğüm Sokak
Ebru Yaşar - Yalnız Uyunmaz
Sezen Aksu - Deli Divane
Sefo - Bonita
Koray Avcı - Sarhoş Gibiyim
Ezhel - Allah'ından Bul
Ece Ronay - Baba Yorgun
DJ Sivo - BASKIN (feat. Ceza & Gazapizm)
Burak Bulut - Kafama Sıkasım Var
Didomido - Nimet
Bilal Sonses - Dayanırım
---

TURBOBİT


CLOUD MAİL


 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski