Şanışer Umut Albüm indir Full 2021

şanışer umut

Şanışer Umut Albüm Full indir 2021


Şanışer'in yeni albümü UMUT yayınlandı. Şanışer Umut Albümü indir. Sitemizden sevdiğiniz şarkıları indirmek tamamen ücretsiz. Şanışer Umut Albümünün Şarkıları aşağıdadır. İyi dinlemeler.


Şanışer Belki Bir Gün Barışırız Dinle


Şanışer Umut Albümü Şarkıları


01. Şanışer - Belki Bir Gün Barışırız
02. Şanışer - Bütün Gülleri Çalmışlar
03. Şanışer - Küçük Kara Kutular
04. Şanışer & Sokrat St - Bıktım Dünyadan
05. Şanışer - Döne Döne
06. Şanışer - Kuytu Köşelerde
07. Şanışer - Kendimi Vurdum (feat. Ismail Tuncbilek)
08. Şanışer - Kış Yağmuru
09. Şanışer & Sokrat St - Güya 2
10. Şanışer - İnsanlar
11. Şanışer - Dedim Yok
12. Şanışer - Peşimde Kara Geceler
13. Şanışer - Aşk Şarkısı
14. Şanışer & Cem Adrian - Düştüm
15. Şanışer & Ados - Kendim İçin
16. Şanışer - Beni Kır
17. Şanışer - Günleri Geride Bırak
18. Şanışer - Aynı Sokaklarda

---

TURBOBİT

CLOUD MAİL

Post a Comment

Daha yeni Daha eski